اجرای مسابقه مجازی کتابخوانی در دهه کرامت 

اجرای مسابقه مجازی کتابخوانی در دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۳۹۹
رستم دهنوی گفت: قصد داریم در راستای بزرگداشت دهه کرامت، ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه مسابقه مجازی کتابخوانی برگزار کنیم.

«رستم دهنوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: قصد داریم در راستای بزرگداشت دهه کرامت، ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه مسابقه مجازی کتابخوانی برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه کهنوج بیان کرد: به همین منظور فایل پی دی اف کتاب هایی از زندگانی امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) تهیه کرده و از طریق فضای مجازی در اختیار اعضای کانون قرار می دهیم تا مطالعه کنند سپس سوال هایی از همین کتب طرح کرده و در گروه قرار می دهیم تا هر یک از اعضا جواب های صحیح سوال ها را ارائه کنند.

وی اضافه کرد: به نفراتی که بتوانند به سوال های طرح شده پاسخ صحیح دهند، به قید قرعه جوایزی اهدا می کنیم و همچنین در نظر داریم مسابقه مجازی نقاشی با محوریت دهه کرامت برگزار کنیم.

دهنوی اظهار کرد: این مسابقه ها ویژه گروه سنی نوجوان است و از طریق گروه مجازی نوجوانان کانون برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه ابراز کرد: با هماهنگی های انجام شده با امام جماعت و هئیت امنای مسجد هر شب صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از گلدسته های مسجد پخش می شود و فضای مسجد نیز متناسب با دهه کرامت آذین بندی شده است.

وی عنوان کرد: به منظور اطعام نیازمندان، تعدادی سبد غذایی، ۲ کیسه آرد، بسته های گوشت نذری و چند کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی در بین این نیازمندان توزیع شد البته این اقلام با همکاری بچه های طرح شهید بهنام و اعضای کانون تهیه و توزیع شده است.

دهنوی در خاتمه یادآور شد: به دلیل شیوع کرونا متاسفانه نمی توانیم جشن دهه کرامت را برگزار کنیم بنابراین ویژه برنامه های کانون به صورت مجازی برگزار می شوند.

پایان پیام/ 586